wtorek, 6 lipca 2010

Dzisiaj w nocy wrocili Agata z Grzeskiem. Grzesiek pare razy wpadal do domu, pewnie sprawdic co matka robi , Agate nawet to nie interesowalo. Sroci;a wczoraj i jak gdyby nic ranowyszla nie mowiac nawet dowidzsenias. Nie wiem co sie dzieje. Nie rozumiem co ja im zrobilam????? Zwrocilam Agacie uwage a ta z takim mlodziezowym lekcewazeniewm stwierdezila, ze bedzie pamietac. To bardzo boli. Nie umiem znalezc sie w powstalej sytuacji. A jeszcze do tego brakuje mi pieniedzy na leki. Bardzo bym chciala byu moje dzieci zniklmely z mopjego zycia tak mam ioch dosyc. Egoisci, bezwzgledni ludzie, zapatrzeni tylko w siebie, nie zwracajacy uwagi na innych, zero empatii. Rozumiem, ze wiek dorastania jest bardzo trudny ale czy prawie 30 lat to wiek dorastania???? Grzesiek jest na poziomie 15 latka dlatego tak swietnie dogaduje sie z Agata. To dobrze tylko, ze brac przyklad z Grzeska to katastrofa.Z Doroty jeszcze wieksza....Agata, jako nastolatka, odrzuca moj autorytet zreszta i tak mocno podwazany przez rodzenstwo, a zaczyna wzorowac sie na Grzesku i Dorocie co moze doprowadzic do nieszczescia. Sa to bowiem nieodpowiedzialni i bardzo bezwzgledni ludzie. Jak zajdzie z ich strony potrzeba to pozbeda sie naiwnej Agaty. Ja to widze ale oni nie, Dorota robi to z zimna krwia i doskonle zdaje sobiwe sprawe z tego.
Juz byl taki moment, ze Agata mowila mi, ze mnie kocha, potrafila posiedziec ze mna i porozmawiac. Szybko Dorota wybila jej to z glowy.To bardzo boli, cierpie jak nigdy, jezeli o to Dorocie chodzilo to udalo sie jej, Po prosztu jest destruktywna i w tym jest najlepsza. Ngdy nie miala kolezanki, chlopaka, nigdzie nie chodzila na imrezy, cos z nia musialo byc cnie tak.Agata wychodzi z domu do kolezanek. zapraszana jest na iprezy,, do kina, Grzesiek to w ogole imprezowicz pelna ageba :) bo tylko to potrafi robic, w tym jest najlepszy.

Brak komentarzy: