czwartek, 1 lipca 2010

Pisze dopiero teraz gdyz syn wylaczyl telefo i interenet,jakiez to niskie. wczoraj kupilam swoj i nie jestem juz od niego zalezna. Bylam u lekarza, ten zapisal mi mocniejsze lekarstwa. Z synem jestem tylko na dzien dobry z corka chyba tez, Przyschodzi ze szkoly czesc wychodzi a domu czesc. Dostalam wczoraj powiadomieniue z sadu, ze Agata moze jechac na 2 miesiace do Doroty a sprawa o ograniczenie mi praw do Agatay odbedzie sie 1,09. Jestem zszokowana tym co robi moja corka. Grzesiek jest cos na nia zly . choc nie wiem czy nie pojechal razem z Agata do Berlina. Zly bo niby D orota nie przysyla mu pieniedzy. Bzdura. Jestem pewna, ze specjalnie nie placil by wylaczyli interent co swiadczy o tym, ze byc moze pozbylam sie swoich dzieci. Tak prawde mowiac chcialabym by oni nie wrocili do domu. Niech zostana w Niemczech i o mnie zapomna. Lubie samotnosc w sensie pozytywnym) lunie wyjsc spokojnie z psami na podworko, nie musze sie marywic o wszystko. Moje problemy schodza jedynie do zdrowia i dobrzego utrzymania kochanych psow i dbanie o swoj wyglad, Dobrze ze pozwolilam Zajacowi mieszkac u mnie. Zawsze lzej finansowo i mozna czasami z nim porozmawiac. Nie jest to oczywiscie partner do rozmow, jest bardzo prostym czlowiemliem ale nie jest zly.Bylam u adwokata, sprawa sie zajmie nie wiem za ile ale bede musiala zaplacic.On doskonale mnie pamieta ze sprawy rozwodowej. Nie wiem na czym to polega (n ie jestem najpiekniejsza kobieta na swiecie), ze ludzie mnie pamietaja. Dla mnie to dobrze.
Agata w dzien wyjazdu szybciutko spakowala kota i psa i chciala po cichutku wyjechac. Niczym zlodziej. Zmieszala sie gdy ja zauwazylam. Dlaczego ciagle klamie???Czasami czuje wielka niechec do molich dzieci a czasami wrecz ich nie lubie. Draznia mnie gdy sa w poblizu a juz patrzec na nich nie moge. Gdy widze te drwiace i ukrywajace c os twarze robi mi sie niedobrze. Przeciez nic im nie zrobilam, moze nie wiem co, ktos w koncu powinien mi to wytlumaczyc. Teraz jesatem na etapie oddalania sie od dzieci. Jak ich nie ma JESTEM SPOKOJNA I ZADOWOLONA. Ale wiem, ze wroca bo Dorota nie bedzie nianka dwoga nygusow. Wcale jej sie nie dziwie, to tylko ja jestem taka durna. No coz.....

Brak komentarzy: